Теми рефератів
> Реферати > Дипломні проекти > Курсові роботи > Звіти з практики > Курсові проекти > Питання та відповіді > Ессе > Доклади > Учбові матеріали > Контрольні роботи > Методички > Лекції > Твори > Підручники > Статті Контакти Партнери проекту
Реклама
Реферати, твори, дипломи, практика » Методички » Розробка технологічного процесу виготовлення ливарних форм і виливків

Реферат Розробка технологічного процесу виготовлення ливарних форм і виливків



Міністерство освіти Російської Федерації


МОСКОВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІНЖЕНЕРНОЇ ЕКОЛОГІЇ


Кафедра В«Технологія машинобудування та матеріалознавствоВ»









Методичні вказівки

РОЗРОБКА ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ ВИГОТОВЛЕННЯ ЛИВАРНИХ ФОРМ І виливків


1. МЕТА РОБОТИ

ливарна форма виливок припуск

1. Самостійне вивчення студентами розділу курсу міоми "Основи ливарного виробництва". p align="justify">. Набуття практичних навичок у розробці технологічного забезпечення способу лиття в разову піщану форму. br/>

2. Вирішуються завдання


. Для конкретної деталі розробити методи і засоби технологічного забезпечення способу лиття в разову піщану форму. p align="justify">. Прищепити студентам навички самостійної роботи з нормативно-довідковою літературою.


3.Средства ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ РОБОТИ


. Методичні вказівки.

. Вихідні дані у вигляді креслення деталі із зазначенням вимог до її точності і технологічності. p align="justify">. Нормативно-довідкові дані. p align="justify">. Бланк звіту. br/>

4. ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ РОБОТИ


.1 Аналіз конструкції деталі і вибір положення виливка у ливарній формі


Аналізуючи конструкцію деталі, потрібно чітко уявити її просторову конфігурацію, геометричну форму, наявність плавних переходів і радіусів заокруглень між різними перетинами, конструктивні ухили на поверхнях, отвори, внутрішні порожнини і т.д.

При аналізі конструкції деталі вибирають положення виливка у формі з урахуванням того, що метал в нижній частині виливки виходить більш щільним, ніж у верхній. Вгорі при заливці металом скупчуються шлак і гази. Тому найбільш відповідальні поверхні виливків, які в подальшому піддаються механічній обробці, слід розташовувати в нижній частині форми або вертикально. Дефекти, наявні в нижній частині виливки, зазвичай видаляються при механічній обробці. p align="justify"> Необхідно забезпечити найкоротший шлях проходження металу від ливникової чаші до відливання.

Залежно від складності конфігурації деталі вибирається кількість роз'ємів форми і. відповідно, моделі. Виливки простої конфігурації можна отримати за нероз'ємної моделі. p align="justify"> При виборі роз'єму форми і моделі необхідно:

число роз'ємів робити найменшим, а поверхні роз'ємів плоскими для забезпечення зручності складання форми;

забезпечити безперешкодне видалення моделі з форми:

оброблювані поверхні розташовувати в одній (бажано нижньої) полуформе для отримання щільною й однорідною поверхні:

більш високу частину моделі розташовувати в нижній полуформе. стрижні при складанні встановлювати в нижню полуформу. Роз'єм моделі умовно позначають літерами РМ. а роз'єм ливарної форми позначають РФ. Верх і низ моделі у формі позначають буквами В і Н. Якщо роз'єм моделі та форми співпадають, то застосовують позначення МФ. br/>

.2 Розробка засобів технологічного забезпечення способу лиття


.2.1 Конструювання моделі

.2.1.1 Розробка креслення виливки

Конструювання моделі починається з розробки креслення виливки. Для кращого засвоєння і наочності матеріал викладається далі стосовно конкретної деталі - фланця. На кресленні деталі (рис. 1). яка шляхом механічної обробки буде отримана з литої заготовки-наносять всі технологічні вказівки, які надалі необхідні для виготовлення моделі. Всі розміри деталі збільшують пропорційно величині усадки сплаву, з якого буде виготовлена ​​виливок (табл.1). На поверхні деталі. подвергаемой механічній обробці, на кресленні наносять знак механічної обробки. На ці поверхні призначають притік 1 на механічну обробку (рис.2). На всі розміри виливків, в тому числі і на ті розміри, які відносяться до поверхонь, що не піддається механічній обробці, призначають допуски. p align="justify"> Величина припуску та допуску залежить від матеріалу виливка, її найбільшого габаритного розміру, положення поверхні у формі при заливці (верх. низ. пліч), класу точності виливки. Виливки I класу точності отримують в умовах масового виробництва (машинна формовка з металевих моделей). II класу точності - в умовах серійного виробництва (машинна формовка за моделями, виготовленим з алюмінію). III класу точності - в умовах одиничного виробництва (ручна формування по дерев'яних моделях). <В В 

Рис. 1 Креслення фланця

Мат...


сторінка 1 з 5 | Наступна сторінка





Схожі реферати:

  • Реферат на тему: Вплив точності виготовлення заготовки деталі &Кронштейн Ж7-УДН-20в.00.025& ...
  • Реферат на тему: Розробка технологічного процесу по обробці деталі &Фланець&
  • Реферат на тему: Розробка технологічного процесу по обробці деталі &Стакан&
  • Реферат на тему: Розробка двох варіантів технологічних процесів механічної обробки заданої п ...
  • Реферат на тему: Техніко-економічне обгрунтування технологічного процесу відновлення різьбов ...
  • Реклама
    загрузка...