Теми рефератів
> Реферати > Курсові роботи > Звіти з практики > Курсові проекти > Питання та відповіді > Ессе > Доклади > Учбові матеріали > Контрольні роботи > Методички > Лекції > Твори > Підручники > Статті Контакти
Реферати, твори, дипломи, практика » Отчеты по практике » Туристський похід з елементами першої категорії складності в Березівському районі Красноярського краю

Реферат Туристський похід з елементами першої категорії складності в Березівському районі Красноярського краю

0 спускаються:

Суханова Варвара,

Теплова Ірина,

Янзо Арслан,

Пориваева Тетяна

У 12:00 - група повільно рухається вниз в печеру під спостереженням. У 12:05 - підійшли до гроту Вхідний. Являє собою великий, витягнутий зал, висотою метрів восьмій, посередині завалений камінням, а в дальньому кутку стоїть табличка з кажаном, тут нам розповіли, що таке печери і як вони утворилися.

Рухаємося далі в 12:15 - грот Мертвий. Тут за кам'яним завалом ми побачили купку кісток, нам розповіли, що коли то давно сюди спустилися ведмеді, а вибратися не змогли.

У 12:17 - грот Фантазия. Фантазія - великий круглий грот, на стіні білий кальцитовий водоспад і багато сплячих кажанів.

Далі було кілька вузьких коридорів, де ми йшли по камінню то вгору, то вниз, вчилися скельному лазанью.

: 20 - грот Похилий. Назва відповідає формі цього грота, на стіні розташований кальцитовий водоспад «Сова», це велика біла натечном, схожа на сову, яка сидить на гілці.

між похилою і Театром було багато вузьких ходів і скельного лазіння. Робимо невелику зупинку, слухаємо інструктаж керівника щодо подальших дій і йдемо далі.

Час 12:40 - заповзає в грот Театр. У цьому гроті багато сталактитів, сталагмітів і сталагнат, а зверху звисають гребені.

Саме тут ми всі почули дивні і ні на що, чи не схожі звуки - «музику печери» і стали рухатися далі.

За системою коридорів, ми швидко пройшли в грот Айсберг.

Час 13.20 і відразу побачили Велику білу брилу, на честь якої і був названий грот. Потім ми пішли в глиб грота і побачили там різні глиняні скульптури.

Робимо фотографії з «Титаніком».

У 13:30 - ми прийшли в грот Зебра, тут ми сходили подивитися підземне озеро. Далі ми пройшли кальцитовий водоспад «Медуза Горгона», тут ми відчули, що в печері стало сиро, глина прилипала до чобіт, з верху капала вода, тому що ми були вже близько до дна печери.

Ми послухали міф про це водоспаді, зробили фото, і пішли до Великого каліцтва водоспаду.

Тут ми дізналися, що перебуваємо на глибині приблизно 90 м. під землею.

Ми сфотографувалися і пішли назад у грот Айсберг.

Тут ми влаштували привал, і організували чаювання. Гарячий чай був дуже до речі, так як в печері холодно і сиро. Після перекусу, ми трохи відновили свої сили і з ентузіазмом продовжили свій шлях по печері.

До 15:10 ми підійшли до гроту Довгий. З «Довгого» ми всі по черзі видерлися по стіні, і потрапили у вузький хід, далі по системі галерей ми через деякий час прийшли в грот «Два тури», час було 15.28.

Це довгий грот майже з рівною підлогою і високою стелею, посередині біля стіни знаходиться брила, на якій розташований журнал для відгуків туристів.

Всі бажаючі зробили свої записи в журналі, і написали про свої враження.

Зробили багато хороших фотографій.

Пройшовши через Перлинний грот, ми наблизилися до гроту Пастка.

Час 15.45 - група повільно рухається, все дуже втомилися.

Ми зробили зупинку, послухали тишу, подивилися в темряву, і в цій таємничій обстановці ми послухали розповідь нашого керівника про «Білого спелеолога».

У 16:15 - група, нарешті, повернулася в грот Вхідний і під керівництвом інструкторів почала здійснювати підйом з «воронки» наверх.

Суханова Варвара і Наталія Васильєва удвох, вирушили на базу, готувати вечерю.

Решта учасників групи продовжили похід в систему «Росія», за більш складного і цікавого маршруту.

Ми йшли дуже швидко, встигаючи фотографуватися. Самим захоплюючим, було проходження вузького ходу «Пляшка». Цей хід, являє собою вертикальну щілину висотою 3 метри, з розширенням до низу. Скочуватися вниз легко, а підніматися нагору досить проблематично. По закінченні маршруту, нас чекав красивий грот з величезними білими сталагнати висотою з людський зріст.

Ми вийшли з печери приблизно о 19.00, скоро переодяглися, зібрали речі і пішли на базу. У цей час нас вже чекав смачну вечерю і ми втомлені, сіли за стіл, при цьому, не перестаючи, ділиться один з одним своїми яскравими враженнями.

Після вечері троє, з нашої групи йдуть розтоплювати баню. Трохи пізніше наш керівник повідомляє про те, що скоро потрібно буде всім зібратися на «летючку».

Половина групи студентів йде заготовлювати дрова. Чергові з групи, по ...

Назад | сторінка 5 з 11 | Наступна сторінка

Схожі реферати:

• Реферат на тему: Аналіз фінансової діяльності ТОВ "Грот"