Теми рефератів
> Реферати > Курсові роботи > Звіти з практики > Курсові проекти > Питання та відповіді > Ессе > Доклади > Учбові матеріали > Контрольні роботи > Методички > Лекції > Твори > Підручники > Статті Контакти
Реферати, твори, дипломи, практика » Курсовые проекты » Інтернет, нові можливості для бізнесу

Реферат Інтернет, нові можливості для бізнесу





i> ( банерна реклама ): Найефективніший спосіб розкручування (Збільшення відвідуваності) web-сайту, а також потужний інструмент для створення/поліпшення іміджу компанії - продукції - послуг і т.д.

Більш докладно про це написано тут. <В 

Branding ( іміджева реклама ): При іміджевій рекламі за допомогою баннерів рекламодавець ставить метою залучення на свій сайт якомога більшої кількості відвідувачів, тобто створення/поліпшення свого іміджу серед користувачів мережі. Тут важливий не стільки відгук баннера, скільки його здатність запам'ятовуватися і поліпшувати імідж рекламодавця. p> Більш докладно про це написано тут. <В 

Banner Exchange Services ( системи обміну показами банерів ): Спеціальні системи , які виробляють взаємообмін показами банерів між своїми учасниками. За свої послуги звичайно беруть певний відсоток від показів. Наприклад, Reklama.ru покаже 85 Ваших банерів на сторінках інших учасників, якщо Ви покажете 100 чужих банерів.

Список і мої коментарі з російським службам обміну банерів ви можете подивитися тут. <В 

Burn out of a banner ( згоряння баннера ): У міру показу баннера у визначеної банерній системі або на певному веб-сайті збільшується ймовірність того, що він буде показаний тому самому користувачу кілька разів. А це, в свою чергу, призводить до падіння відгуку баннера. <В 

Час, за який банер "згорить", залежить від інтенсивності його показу і від того, наскільки широкій аудиторії він демонструється (при однаковій інтенсивності показів баннер, що крутиться на великому кол-ве різних web-сторінок, згорить не так швидко). Згоряння баннера залежить від двох параметрів - Site Reach і Site Frequency (дані терміни застосовні не тільки до веб-сайтів, а й до баннерним систем). Тематика та дизайн баннера не роблять впливу на швидкість його "згоряння". <В 

Cached banner ( кешування банерів ): Часто користувач бачить баннер в кілька разів частіше, ніж фіксується в системі. Справа в тому, що банер може бути закешируваний браузером користувача, і наступна його завантаження відбудеться не з сервера, а безпосередньо з локального диска користувача. І, відповідно, система не буде знати про черговий показ баннера. br/>

Крім кешування браузером є варіант, що баннер буде закешовану, наприклад, на проксі-сервері провайдера. І в цьому випадку система не зафіксує показ. br/>

Кешированіє, з одного боку, значно знімає завантаження каналів Інтернет, дозволяє не ганяти знову і знову, наприклад, здоровий графічний файл з Америки, а просто скачати його з проксі-сервера свого провайдера ще швидше з кеша Вашого браузера, а з іншого боку, часто кеширування робить статистику відвідування сторінок, статистику показів банера і т.д. не настільки точної, як хотілося б. <В 

Click-Through ( натискання, клік ): Якщо на очі користувачеві попадеться банер, і він його зацікавить, користувач клацає на нього мишею. Користувач так само може натиснути на банер від нудьги або випадково. Після цього, його браузер починає завантажувати сторінку, яку рекламує цей баннер. Вся ця трансакція і називається клік. <В 

Cookies ( кукі, печиво ): - невеликий шматочок даних, якими веб-сервер позначає Ваш браузер при його відвідуванні. При наступному візиті сервер буде знати, що Ви вже тут були і, наприклад, не стане показувати Вам той же банер, що показував у минулий раз. У більш витончених системах за допомогою cookies-технології можливо вивчити пристрасті відвідувача і при кожному візиті показувати йому відповідну рекламу.


На жаль, деякі користувачі безпідставно бояться cookies і відключають дану опцію у своїх браузерах. <В 

CPM : Вартість за тисячу показів банерів. У російській мережі у серверів, що продають покази банерів, CPM коливається від 2 до 50 доларів .

В 

CPS ( cost per sale ): Вартість одного продажу. Зробимо нехитрі розрахунки. Нехай CPM становить для Вас 15 $. CTR використовуваного баннера 3%. Відомо, що 1 з 50 відвідувачів вашого сервера здійснює покупку. Прибуток від продажу складає 20 $:

- за 150 доларів маємо 10 000 * 3% = 300 відвідувачів.

- куплять Ваш товар 300/50 = 6 відвідувачів.

- Ви заробите 6 * 20 = 120 $.

Отже, Ви заробили 120 $, витративши 150 $. На самому ділі все не так погано! Частина користувачів, які зробили покупку, повернуться до Вас через деякий час здійснити нову, хтось розповість про Ваші послуги друзям ...

В результаті, вкладені гроші принесуть прибуток. br/>

CPV : Вартість за відвідувача. Крім продажу показів банерів, існує практика, коли розрахунок ведеться за кількість в...


Назад | сторінка 11 з 13 | Наступна сторінка





Схожі реферати:

  • Реферат на тему: Інтернет-сайт як інструмент створення іміджу компанії
  • Реферат на тему: Немає нічого більш складного і тому більш цінного, ніж мати можливість прий ...
  • Реферат на тему: Подвійні зірки - докладно
  • Реферат на тему: Створення Web-сайту компанії, яка обслуговує сектор ринку послуг: косметоло ...
  • Реферат на тему: Демонстрація можливості збільшення параметрів плазми в ГДЛ за рахунок поліп ...