Теми рефератів
> Реферати > Курсові роботи > Звіти з практики > Курсові проекти > Питання та відповіді > Ессе > Доклади > Учбові матеріали > Контрольні роботи > Методички > Лекції > Твори > Підручники > Статті Контакти
Реферати, твори, дипломи, практика » Отчеты по практике » Навчально-тренувальний похід за маршрутом &Астана-Зеренда&

Реферат Навчально-тренувальний похід за маршрутом &Астана-Зеренда&

у ми вийшли на пробіжку і зарядку. Після сніданку, нас розділили на команди («Cocа-Cola», «Колобки», «Талісман», «Обидва на», «Опасян», «Блискавка»), а також ознайомили з технікою безпеки. Я була учасницею команди «Блискавка». Після обіду ми вирушили на екскурсію в центр с. Зеренда. Відвідали бібліотеку, де дізналися дуже багато нової інформації про Зеренда, потім ми вирушили на прогулянку по місцевих визначних пам'ятках, також ми запитували місцевих жителів про їх селі, і вони розповіли нам багато цікавого. Увечері перша команда «Coca-Cola» приготувала цікаву програму. У кожної команди була своя нація, яку вони повинні були представити. Було дуже весело і пізнавально. Увечері у нас відбулися збори всіх команд на чолі з нашими інструкторами для підбиття підсумків цього дня. А також ми дізналися плани на наступний день.

На третій день відразу після сніданку, ми вирушили в похід у гори. У процесі походу було дуже весело. Ми співали пісні і фотографувалися на фоні мальовничої природи. Протяжність маршруту становила 7 км. Останній кілометр в гору підніматися було дуже важко, але, піднявшись, ми побачили прекрасний вид на первозданну незайману природу Зеренда. Після повернення в табір ми пообідали і вирушили на озеро. Накупавшись в найчистішій воді цього красивого озера, ми знову зарядилися силами для нових походів. Також на пляжі ми грали в різні спортивні ігри. У цей вечір концертну програму для нас влаштовувала команда «Колобок». Вони зробили передачу «Один в один», і кожна команда повинна була спародировать зірку. Це було дуже смішно. У багатьох хлопців розкрилися акторські таланти. Увечері ми зібралися на зборах для підбиття підсумків цього дня.

Четвертий день був дуже пізнавальним. Після ранкової пробіжки і розминки ми приступили до розбору спорядження. Нам показували, як правильно ним користуватися. Розбір спорядження зайняв у нас майже весь день. Ближче до вечора ми вирушили до музею метеликів. Там зібрані майже всі види метеликів зі всієї нашої планети. Екскурсовод розповів нам багато нової та корисної інформації про метеликів. Нам дуже сподобалася ця екскурсія. Увечері по поверненню в табір команда «Талісман» придумала для нас дуже цікаву гру. Вони всі переодяглися в піратів і загадували нам різні загадки, а ми повинні були відгадати загадки і за допомогою цих відповідей знайти скарб. Це було дуже незвичайне завдання, але нам всім дуже сподобалося. Потім відбулися збори, де ми дізналися, що ми будемо робити завтра.

На мій погляд, цей день був найцікавішим. Після нашого сніданку перші три команди вирушили підніматися в гори зі спорядженням. А ми залишилися в таборі і зайнялися підготовкою проекту «Майбутнє Зеренда». Ближче до обіду вони повернулися з купою нових вражень. Після обіду решту три команди вирушили на підкорення вершини. Підніматися в гору було дуже цікаво. Ми дізналися, як на практиці користуватися спорядженням, до цього ми вивчали все це тільки в теорії. Увечері команда «Обидва на» підготувала для нас змагання. Втомлені, але щасливі ввечері ми, як завжди, зібралися на зборах для обговорення пройденого дня, а також для планування наступного.

Шостий день був найскладнішим, він був присвячений змаганням між командами. Але ми стійко подолали всі перешкоди. Смуга перешкод включала в себе:

) маятник;

) купини;

) встановлення намету на час;

) надання першої медичної допомоги;

) зав'язування вузлів;

Змагання йшли весь день. Ми відпочивали тільки під час обіду. Увечері команда «Опасян» підготувала цікаву анімаційну програму. Цей вечір був оголошений увечері кіно. Кожній команді дістався певний жанр кіно, і вона повинна була показати сценку з фільму цього жанру. Всі команди дуже добре підготувалися. Нашій команді дістався жанр «Мелодрама», і ми показували уривок з фільму «Титанік». Ми отримали Оскар за кращий фільм і кращу актрису. Нам було дуже приємно. Це вечірня програма сподобалася мені більше за всіх.

Сьомий день ми провели в підготовці нашого проекту «Майбутнє Зеренда». Кожна команда повинна була представити макет, як вона бачить майбутнє Зеренда. Спочатку ми збирали в лісі шишки, кору дерев, квіти і камені для виготовлення нашого макета. Потім всі команди розійшлися і почали готувати макет. О 19.00 у нас був захист наших проектів. Ми розповідали і наочно показували, які туристські об'єкти ми б хотіли побудувати в с. Зеренда. Кожна команда зробила дуже хороші макети. У всіх було багато різних свіжих цікавих ідей. Увечері концерт влаштовувала наша команда. Ми зробили збірний концерт, кожна команда виступала зі своїми номерами на вибір. На цьому концерті ми не стали нагороджувати переможців, а кожну команду нагородили у певній номінації. Після концерту хл...

Назад | сторінка 8 з 14 | Наступна сторінка

Схожі реферати:

• Реферат на тему: Випробування та сертифікація дуже легкого літака ХАЗ-30
  • Реферат на тему: Гіпертонічна хвороба 3 ступеня, 3 стадії, ризик 4 (дуже високий)
  • Реферат на тему: Гіпертонічна хвороба III стадія, III ступінь, група дуже високого ризику
  • Реферат на тему: Стенокардія напруження I ступеня, гіпертонічна хвороба III стадії, ризик 4 ...
  • Реферат на тему: Склад хиломикронов і ліпопротеїнів дуже низької щільності в vena subclavia ...