Теми рефератів
> Реферати > Курсові роботи > Звіти з практики > Курсові проекти > Питання та відповіді > Ессе > Доклади > Учбові матеріали > Контрольні роботи > Методички > Лекції > Твори > Підручники > Статті Контакти
Реферати, твори, дипломи, практика » Курсовые проекты » Забезпечення безпеки у велосипедних походах

Реферат Забезпечення безпеки у велосипедних походах

дків [19].

Не рекомендується також у спекотні дні підлягає їхати напіводягненим (можливі сонячні опіки), а в холодну погоду, особливо в горах, купатися (охолоджені м'язи ніг втрачають еластичність) [13].

Кожен велотурист повинен освоїти найпростішу сигналізацію, яка робить зрозумілими дії як його, так і членів групи. Сигналу правого повороту відповідає витягнута убік права рука або ліва, витягнута убік і зігнута в лікті під прямим кутом угору. Сигналу лівого повороту відповідає витягнута убік ліва рука або права, витягнута убік і зігнута в лікті під прямим кутом угору.

Сигнал гальмування подається піднятою вгору лівою або правою рукою. Подача сигналу повинна проводитися завчасно до початку виконання маневру (за 20-30 м) і закінчуватися безпосередньо перед його виконанням [15].

Ці сигнали спочатку подаються керівником або штурманом, який очолює групи, і повторюються усіма учасниками. І хоча рішення про початок повороту приймає направляючий, це не звільняє кожного від власної оцінки і коректування дій в постійно мінливій дорожній обстановці.

Велосипедистам забороняється повертати наліво або розвертатися на дорогах із трамвайним рухом і на дорогах, які мають більше однієї смуги для руху в даному напрямку. При зупинці групи всі учасники походу плавно, без різких гальмувань і обгонів, знижують швидкість і поступово з'їжджають на узбіччя. До цього маневру слід поставитися з особливою увагою, оскільки саме тут спостерігається найбільше число зіткнень і падінь. Водій велосипеда повинен мати при собі посвідчення на право керування велосипедом, яке підтверджує знання Правил дорожнього руху [15].

Проїзд перехресть

При під'їзді до нерегульованого перехрестя необхідно знизити швидкість, щоб оцінити дорожню обстановку в зоні перехрестя, а цього досягти миттєво не можна: тільки на переклад погляду з однієї сторони на іншу йде 0,5 с. Якщо перехрестя зайнятий пішоходами, слід зупинитися і пропустити їх. Характер маневру при проїзді нерегульованого перехрестя залежить і від того, чи володіє пріоритетом дорога, по якій рухається велотурист, перед перехрещуваною: головною вважається дорога з покриттям по відношенню до ґрунтової дороги або дорога зі знаком пріоритету («Головна дорога», «Автомагістраль», « Перетин з другорядною дорогою ») [15].

На перехресті нерівнозначних доріг велосипедист, що рухається по другорядній дорозі, повинен дати дорогу транспортним засобам, що наближаються до перехрестя по головній дорозі. На перехресті рівнозначних доріг необхідно дати дорогу транспортним засобам, що наближаються праворуч.

Об'їзд невеликих перешкод

Дороги, навіть шосе з асфальтовим покриттям, таять багато сюрпризи (калюжі, люки, бите скло і інш.), що вимагають від велотуриста постійної уваги та вміння їх об'їжджати.

Так як поле зору рухомого в групі велотуриста обмежена, про наближення перешкоди на дорозі зазвичай попереджає направляючий колони опусканням руки вниз у бік перешкоди. Цей сигнал повторюється послідовно всіма учасниками. Об'їзд перешкод скоюють по можливості плавно, слід у слід. Водію забороняється різко гальмувати, якщо це не потрібно для забезпечення безпеки руху.

При різкому гальмуванні їде позаду велотурист може не зреагувати і зробити наїзд. Треба навчитися гальмувати в різних умовах без сильного натискання на гальмівну систему і блокування коліс.

Проходження поворотів

Неправильне виконання повороту (занадто сильне або несвоєчасне гальмування) може викликати втрату стійкості велосипедиста і його падіння. Тому при в'їзді в поворот слід зменшити швидкість руху, але робити це треба при переміщенні по прямій: гальмування на кривій повороту небезпечно, так як заблоковане колесо піде юзом, неминуче викликавши падіння. Гальмувати необхідно двома (переднім і заднім) гальмами (але насамперед заднім), зрушуючи при цьому на сідлі назад, щоб не перевернутися через кермо. Траєкторію повороту бажано вибрати з максимальним радіусом закруглення. Так, здійснюючи лівий поворот з зовнішньої, правою, сторони шосе, прагнуть проїхати ближче до осьової лінії дороги, не виходячи за неї. При зниженні оглядовості (закритий поворот) необхідно дотримуватися протягом всього маневру правої бровки дороги: водії автомашин при проїзді повороту часто зрізають кут, збільшуючи тим самим загрозу зіткнень.

Техніка проходження повороту наступна. Спираючись ногою, завантажують педаль, що знаходиться в нижньому положенні, з боку, протилежній повороту. При цьому зігнуту в колінному суглобі ногу відводять в напрямку до центру повороту (для зменшення нахилу велосипеда) і якнайдалі зсуваються на сідлі назад, щоб більше завантажити заднє колесо і запобіг...

Назад | сторінка 9 з 15 | Наступна сторінка

Схожі реферати:

• Реферат на тему: Моделювання системи управління кутом повороту інерційного об'єкта